درسته من عاشق رشته ایم که دارم میخونم و درسته که لذت میبرم ازش ولی دلیل نمیشه خسته نشم دلیل نمیشه وقتی استادایی که تنها کارشون ایراد گرفتنه یا تنها چیزی که از دوران دانشجویی خودشون یاد گرفتن این بوده که  دانشجو باید تخریب شه آدم رو زده نکنه. از پزشکی از درس خوندن. ۴ سال قبل هعی میشنیدم اقا دانشجو پزشکی تابستون نداره ها نمیدونم چرا هیچ وقت همچین روزی اما تو تصورم نمی اومد! وقتی میرم بیرون میبینم دوستام رو واقعا میفهمم خسته که همه خسته میشن من با کالیبره شدنم نسبت به همه خستگیا خستم. یه جا خوندم میشه در کنار پزشکی یه تفریحی هم داشت اما ۲ تا نکته گفته بود یک اینکه نمیشه you cant have it all  و اینکه همون زمان هایی که تو داری کار های  non medicalت رو انجام میدی some one else is studying ... 

true story 

اما این بالانس رو ایجاد کردن خیلی مهمه که یه زمان هایی بزاری برای خودت تا زمان های درس خوندن افکتیو تر باشه! استرس زیاد هیچ کاری رو پیش نمیبره و خستگی هم همینطور... 

یک هفته مونده از آخرین بخش و من نه تنها حس میکنم هیچی بارم نیست بلکه میترسم این بخش آخری داستان شه...